FEBRUARY

Hey! I hope you had a good February. Here was so so so cold! I can't even explain. I really need spring or summer. 
So today I wanna share with you some inspiration photos, like the last month
Hope you enjoyed

(The photos are not mine, I took them on Tumblr, We heart it and Pinterest )

· · · 

Salut!! J'espère vous avez passé un bon février. Par ici, il a fait très très froid. J'ai vraiment besoin du printemps ou l'été directement. 
Je voulais juste vous partager quelques photos comme la dernière fois, car ces photos m'inspirent beaucoup !

(les photos ne sont pas à moi)


· · · 

Muy buenas!! ¿Cómo ha ido este mes de febrero? Espero que bien, el mío ha sido con mucho trabajo, mucho estudiar,  nuevas experiencias también y sobretodo mucho frío incluso nieve! 
Bueno os dejo algunas fotos de inspiración, espero que os gusten!

(las fotos no son mias)


         











Comentarios