SPRING


5 thing for spring 

Hello!! I’m so excited for spring, I was waiting for it for a long time! I want to tell you some things that I love to do or products that I love to use in spring.

  1. The first thing is this perfume from Yves Rocher, it smells just so so good and fresh. 
  2. Finally, I can wear dresses I missed it so much (of course in winter you can wear dresses but… we know it’s not the same)
  3. Flowers, flowers are for all the year, but now you can found it on the street in your city and that is amazing and they make you happy.
  4. Okay, the parks in this season are so so beautiful, they get ready for summer, there are so amazing new flowers. And people are just so happy and excited to expend the afternoon at the park. 
  5. As a coffee lover, I really appreciate iced coffee. It's so good and feels good when it's hot. 

Of course in Paris, the spring is more cold than hot, but it's better than winter so I'm so so happy anyways. 

❤️

5 choses pour le printemps 

Coucou!!! C’est déjà le printemps, j’ai tellement hâte!! Je voulais partager avec vous des petites choses que j’aime pour le printemps. 

  1. Ce parfum il est juste trop bon et très frais pour le printemps, c'est un parfum de Yves Rocher. 
  2. Je peux finalement mettre des robes, ça me manquait tellement. C’est vrai qu'en hiver on peut mettre des robes, mais on sait que ce n'est pas la même chose, les robes de printemps sont plus fleuries, plus colorés, plus drôles. 
  3. C’est une saison où les fleurs ne sont pas seulement dans les fleuristes mais partout dans la ville, et ça vraiment ça remonte le moral. 
  4. Au printemps, j’aime, j’adore me balader dans les parcs de Paris, c’est un moment que j’apprécie beaucoup et que je profite dès que je peux. 
  5. Moi je suis très une fan du café, alors s’il est glacé c’est encore mieux!! 

Bien sûr on sait que le printemps à Paris.. ce n'est pas tellement beau mais c'est mieux et ça commence à faire un peu plus chaud, les jours sont plus longs et je suis ravie.


❤️


5 cosas para la primavera 

¡Hola! Por fin ha llegado la primavera. Os voy a dejar unas cosas que me gustan para la primavera.  


  1. El perfume tiene un olor muy sencillo, muy suave y florecido me encanta para la primavera. 
  2. Me gustan mucho llevar vestido, con flores, muy coloridos. 
  3. En esta época del año, las flores no solo las encuentras en las floristerías, sino en muchos parques de la ciudad, o en las rotondas, eso me alegra el corazón.
  4. Los parques en esta estación están perfectos, las flores nacen, la gente se pone a leer en los parques o van hacer picnics con los amigos, hay siempre un buen ambiente. 
  5. Si tengo que elegir una bebida, elegiría el café helado. Yo que soy amante del café, en invierno disfruto mucho con los capuchinos o con los lattes, y ahora que empieza hacer un poco de calor los café helados los veos ideales. 
Estoy escribiendo este blog y actualmente en mi ciudad está nevando.. El buen tiempo, los vestidos, las flores, los cafés helados, creo que tendrán que esperar un poco más. Tengo la esperanza de que pronto haga buen tiempo. ¡Ojalá!

❤️


These photos are from the last year, I'm so excited to do more funny and beautiful photos this spring 






































Comentarios